Ett litet paket kommer lastat..

Halloj,
Sitter här hemma och bara njuter av att göra hjärndöda saker som att surfa och pilla på den nya mobilen.
Jag var även förbi skolan en sväng imorse och sen var jag även och skickade paket till D. Det innehöll ett brev (oldstyle) och en najsig kofta och en skjorta. Att köpa kläder man tycker är mysiga till pojkvännen är edt bästa som finns. Ville nästan behålla koftan själv, hehe. Busschauffören som tog emot paketet kommenterade att jag skickade paket till min kille och sa " ..vilken fin tjej han har". That´s me :o) vad glad jag blev! Jag sa att han skulle hälsa D det.
Gääääsp! Oj, håller på att gäspa ihjäl mig. Borde ha tatt en kaffe imorse. Jag är sömnig! Måste upp och röra mig så att jag inte däckar!

Höres senare ikväll!

Ta taaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0