F*n vad kallt!

Ni förstår inte hur svårt jag hade att gå upp imorse! Vet inte vad jag ska skylla på för så sent la jag mig inte men det var väl för att jag bara satt framför datorn hela dagen lång igår.. minus några korta pauser då jag rörde på mig hemma i lägenheten och gick ut på balkongen för att ta lite luft. Från kl 07-09 försökte jag vakna upp men jag bara snooza och somnade om en massa gånger. Hur jobbigt som helst! Hade det inte varit för tentan så hade jag legat kvar. Självklart dök tanken om att skita i tentan upp i mitt sömntillstånd men jag kom upp till slut. När jag sedan traska hemifrån i min tunna vindjacka frös jag till is! F*n vad kallt det var!!! Jag tror det är vintern som är här nu! På väg till skolan läser jag på löpsedeln att även snöoväder spås vara påväg..
Hur gick tentan da? Ja, den gick som den gick.. Jag skrev en massa på essäfrågan men vi får se hur bra det var nnär läraren rättat den. Nu ska jag iväg till stan för en fika med en kompis :o) Vinterjackan ska definitivt på och jag hänger officiellt in min vindjacka i garderoben tills vidare.


Ha en bra dag och glöm inte ta på er alla varma kläder ni kan hitta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0