God natt!

Dags att krypa i säng nu. Är hur trött som helst men känner ändå att jag inte kommer kunna somna utan bara ligga och tänka på en massa. Har många tankar som snurrar runt i huvudet. Inget superviktigt så men ni vet, småsaker kan man verkligen haka upp sig på och de kan verkligen uppta ens hela tankesystem. Don´t like! Ibland önskar jag det fanns en OFF knapp där man kunde stänga av hjärnan när man vill sova! Självklart ska det finnas en ON knapp brevid! Hur som helst, bättre att man tänker än att man inte tänker alls! right? Kör på standby ikväll da..så jag kan restarta snabbt imorgon bitti. Haha! Har några äranden att fixa + skola + ev shopping om det blir att jag går på konserten imorgon. Har ingen outfit redo precis.

Får ta och önska er en god natt nu! Dröm sött! Jag ska minsann iväg och träfa min D! .. i mina drömmar då :o)
Finns väl ingen bättre start på dagen än att vakna upp ur en underbar dröm!?


Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0