Efter vintern kommer ju ändå våren och sommaren...

Så det var lika bra att slå till på jeansjackan!


Top Shop, 599 kr (jag hade en rabattkupong på 100 kr! Wohooo!!!)

Här är den! Som utlovat! Jeansjackan som nu bor i min garderob :o) LOVE IT! Efter ett tags funderande så köpte jag den! Har ändå ingen jeansjacka, vilket är ett måste och hela förra våren och sommaren tittade jag efter varenda tjej jag såg ha en fin jeansjacka! Now I got my own! Jag tycker att det är så svårt att hitta nått när det väl är säsong för det och när alla redan går runt i det så jag tänkte att näe nu köper jag den så slipper jag springa runt i vår och leta! Lika bra att ladda upp nu inför vår/sommar fast det känns konstigt att köpa nått som inte kommer användas förrän om några månader..! Fin är den iaf! Gillar färgen fast den görs inte rättvis på bilden här (tagen med mobilkameran)


/Love.


Kommentarer
Postat av: iidana

hahaha nää ja klagade inte, han va sjukligt snygg och släppte loss så mkt att de blev en hel del knuffande mellan tjejerna längst scenen :P

2008-10-30 @ 20:03:58
URL: http://iidana.blogg.se/
Postat av: iidana

hahah stackars er, där gick ni allt miste om nått=)

Han har nog aldrig varit hetare!

2008-10-30 @ 20:15:07
URL: http://iidana.blogg.se/
Postat av: Mirnesa

jävligt bra köp tror jag nog. Du kommer tycka det är assskönt när du äntligen får använda den..det tyker jag med alla mina sandaler jag köper över vintern haha..och även annat jag köper för att spara till sommaren. kram

2008-10-31 @ 01:39:50
URL: http://fabthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback