Make me happy!

Halloj!
Är hemma från skolan nu och har satt mig på plats framför datorn med böckerna i beredskap. Japp, jag ska plugga! Fredag= salstenta och man är faktiskt lite nervös men det går som det går. Ska ju göra en kraftansträngning här nu så det ger väl formodligen någon utdelning. Får se på fredag som sagt. Ska visa er vilken fin jeansjacka jag köpte på Top Shop innan skolan också! Lika bra att slå till så att man har en till våren/sommaren!
BTW så har jag bara liiite kvar till en gratischeck från gratismakeup.se så om ni har tråkigt och inte har blivit värvade av någon annan mot all förmodan så kan ni ju göra mig en tjänst och bli medlemmar via MIN länk så blir jag glad ;o)

Make me happy-KLICKA HÄR!


Puss!

Kommentarer
Postat av: N A T A S C H A

hehe aw tack så mycket :)

vi har snart varit tillsammans i 10 månader, men har "kännt" varandra i 2 år :)



puss !

2008-10-29 @ 22:05:45
URL: http://taschaa.blogg.se/
Postat av: Mirnesa

jag blir gärna medlem på sin länk om du nu får lite gratis smink för de men jag bara trycker på länken och sen letar upp "registrera mig" som vanligt el? så fattar den automatiskt att det är du som värvat mig? haha lite trög :)

2008-10-31 @ 01:42:48
URL: http://fabthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback