Sista minuten

Hej,
Kom nyss hem från skolan. Sitter här nu och lyssnar på "Ljiepsa od noci" medans jag skriver här :o) När jag fastnar för en låt så gör jag det rejält! Nynnar på den precis hela tiden! Ni får självklart så ut med att jag tjatar om den ;o)

Vet ni vad förresten? Jag och min mami ska åka på en sista minuten resa nu på onsdag! Wohooo! Egentligen var det planerat att resan skulle bli av under Bayram men det passar lika bra nu! Gissa vart vi ska? TURKIET! Jag har inte varit i mitt paradisland de senaste 4-5 åren! Helt sjukt! Förut hade ju jag och mami det nästan som en tradition att åka till Turkiet varje sommar, till samma stad och bo på samma hotell. Vad trist tycker vissa, men det är himla skönt att bara åka nånstans där man bara tar det lungt. Familjen som äger hotellet vi bor har såklart blivit som vår familj och jag har faktiskt saknat dem. Synd bara att det är en vecka men jag kan inte vara borta längre pga skolan :o( Ett riktigt fullspäckat schema har vi i veckorna framöver. Får ta och släpa med mig kurslitteraturen.
Jag har bara ett litet problem. Av någon anledning har jag lyckats bli flygrädd under de senste åren och det var nog 4 år sen jag flög sist! Därav att jag åker buss i 34 h för att komma till Bosnien ist för flyg som tar ca 2 ½ h. Sist jag flög var jag jättenervös och sat bara och räknade munuterna tills vi skulle landa. Bara för att göra saken värre så tänker jag på vad som skulle kunna hända och så gör jag upp hemska bilder i mitt huvud som självklart  gör saken värre! Bara känslan av att vara så högt uppe bland molnen.. vad liten och hjälplös man är ifall nått skulle gå fel! Nedaj Boze! Hur botar man sånt här? Tips?

Kemer/Antalya


/Emina.


Kommentarer
Postat av: Anonym



Hej!

Var gärna med och tävla i min nya enkla bloggtävling!

Du har inget att förlora :D

Här hittar du tävlingen:

http://jucismacker.blogg.se/2008/september/vinn-kuvertvaska.html#comment



Ha en fortsatt fin dag!



MVH Jozzan på http://jucismacker.blogg.se

2008-10-06 @ 15:27:12
Postat av: maida

jag var i alanya prije dve godine, bilo je extraaa :D

2008-10-06 @ 16:57:50
URL: http://bjeleruze.blogg.se/
Postat av: vesna

nee =) va ba en kul grej..

2008-10-06 @ 17:41:30
URL: http://sanjavesna.blogg.se/
Postat av: beisa

jaoo jag förstår dig till 100procent.. ja har också drabbats av någon flyg skräck.. kad smo se vracali iz turske fick jag för mig att vi skulle krascha,, planet skakade som fan.. så ja började inbilla mig kako ce biti kad sletimo i svi poginemo kunde till och med känna känslan..hehe de e läskigt.. men jag sökte på google lite om flygresor o saker som kan inträffa som egentligen inte alls är farliga.. malo te smiri ipak..

2008-10-06 @ 19:43:37
URL: http://manovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback