Nyfiken

Känns som att jag inte har nått att skriva om.. Eller jo jag har väl massa jag skulle vilja skriva men det känns bara inte som att jag kan få sagt det som jag vill. Ja ni vet, lite mer djupa och intressanta teman. Har som sagt inte tillräckligt insspiration för det just nu dock. Känns bara kasst att skriva så mycket vardagligt men vardagen är ju det man är fast i 99% av tiden så det kanske inte är så konstigt. Vad vill folk som läser bloggar egentligen läsa om?
Bloggar är väl egentlligen inte så himla kul att läsa alltid men det finns även många läsvärda där ute i bloggvärlden! Min teori är att även om en blogg egentligen är skit så läser man den kanske ändå och rentav blir stammis bara för att man helt enkelt är nyfiken på andras liv. Man undrar vad folk har för sig. Ren mänsklig nyfikenhet. Ibland kan man ju bli inspirerad och till och med inse hur bra man har det och ibland kan det få ens eget liv att verka ännu tråkigare i jämförelse men man ska ju veta att vissa bloggare överdriver också så man får allt ta det med en nypa salt ändå..
Nämen se här, jag kom in på ett tema ju :o) wohooo! Jaha, nu dog det liksom. "Bloggar är skittråkiga" .. ja många är det och jag vet inte vart min blogg hamnar i för kategori (jag vill inte veta okej. Jag jobbar ju på att bli intressant) men visst är det ändå kul att ibland kika in i nån annans värld?

/♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0