En mobil som passar perfekt ihop med min blogg!

Go kväll!
Hoppas ni sitter och myser hemma nu när det är trist och kallt ute. Jag sitter och väntar på att min D ska dyka upp på msn. Vi snacka förut men så tog vi en liten paus.
Ja som jag skrev nedan så börja dagen inte så bra.. hur den sluta? tja, jag var på en fika med A för nån timme sen och sen när jag kom hem fanns en ny 3 telefon i en söt påse. Mami menar att den är minsann hennes då jag tog hennes nya mobil hon fick med abonnemangent sist men jag ska minsann smöra till mig denna också! Den är ju ROSA! passar ju bloggen perfekt :o) Tror ni jag kan ha det som argument? hehe.. Nä nu borde jag squilla älsklingen men han har gamla msn så det går ju inte ens :o(  ja ja..

Vi hörs sen iaf!

Puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0