Konserten

Efter mycket om och men så infann jag mig på balkankonserten i fredags kväll! Jippi! Sako Polumenta & Selma Bajrami it was!
Där ute på dansgolvet kännde några av balkanbloggerskorna igen mig!
Jättekul att få träffa er tjejer!

Såhär såg det ut..


Först Sako Polumenta..


och därefter Selma Bajrami som tyvärr inte dansade så mycket denna kväll. Det gjorde vi iaf!


Medina, Alma, Sabina och jag!


Träffade även dessa två söta tjejer, Aida och Azra medans jag väntade på att..


.. få posera med Selma Bajrami ..


.. och Sako Polumenta som svettats klart för kvällen! Att han inte tog av sig den där jackan va!

♥ En riktigt trevlig kväll var det iaf!

Kommentarer
Postat av: Angelica

ja det ar verkligen jatte kul har :) trivs jatte bra , var du bara har pa semester eller =) ?

2008-10-05 @ 14:40:50
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Azra

Stackars Sako, det såg ut som att han blev liiiite rädd när jag tog tag i honom och practically tvingade honom att fotas haha :) Men det var kul ändå, kram! :)