Abstinens

Har traskat runt lite på stan idag. Riktigt tröttsamt var det! Hade verkligen ingen som helst lust till det. Jag kände mig lite som vädret! Grå! Satt ju hela dan igår och skrev tenta så det har ju lämnat sina spår. Var även uppe lite tidigare imorse för att finslipa in i det sista! Stressigt! Eller så kan det vara att man bara är gammal och inte orkar springa på stan längre! hehe:op Vi kör på att det är det förstnämnda!
Hade hur som helst helst legat hemma i sängen hela dagen.. Gärna med min Dino och bara mysa.
Tror det där telefonsamtalet igår gjorde nog att jag drabbats av lite abstinens! DinoAbstinens!
Nedostajes.. tako mi nedostajes.


Kommentarer
Postat av: vesna

tacktack =) mannen bor i bosnien just nu :)

2008-10-02 @ 06:58:26
URL: http://sanjavesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback