Babystrumpa blir mobilstrumpa!

Hej hej!

Haft en bra dag? Ja, det är ju visserligen inte kväll än kanske men det är ju mörkt ute så det känns faktiskt som att det är läggdags redan. Hade nog somnat om jag lagt mig nu.
Idag hade vi grupppresentation inför klassen. Jag var en av representatnterna för min grupp. Jag offra mig för annars är jag en sån som aldrig tyckt att det är kul att prata inför klassen sådär men idag kände jag faktiskt bara att det var ganska kul. Jag var ine nervös! Wierd!  Nu är den biten iaf också avklarad! "Bara" tentan på fredag kvar nu :op
Det blev en miniruna på stan också med Z. Shoppingen idag gick helt i rosa! Det blev Rosa Hello Kitty babystrumpor från från H&M´s barnavdelning och ett par rosettspännen även de från barnavdelingen. Vad ska jag med babystrumpor till undrar ni? Ja, jag har länge haft den brillianta idén om att jag ska köpa babystrumpor och ha som mobilstrumpa. Jag och z splitta paret så nu har båda en ursöt strumpa att ha mobilen i. Dessutom är den frotterad inuti! det ni! Hehe.


Sött!



Kommentarer
Postat av: ♥ Enii

Dobra idea, till mobilen. =)