Fredag

Hej,
Nu känner jag mig utvilad och återställd efter resan! Var bara hemma och sega igår efter skolan. Planerade att spendera hela kvällen med att fortsätta sega men så ringde A och fråga om vi inte skulle fika. Det var trevligt med ett oväntat break i allt segande, hehe.
Idag var det skola och sen ett litet ärende. Nu tänkte jag gå en sväng på stan, men bara en liten för jag envisades med att ha lite obekväma skor idag. Men ska dom bli sköna så måste man ju gå in dem, lr hur?
Sen är det ju fredag också men jag har inget planerat än.
Jag måste ju lägga upp lite bilder från resan också så ni får se och berätta hur det var! Man kan ju inte åka iväg på en resa och sen bara skita i att skriva om den. När dte väl händer något i ens liv liksom :op Det får bli imorgon! promise!

Ni får ha en trevlig kväll! Ta det lungt ;o)


Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Loo- vill du bli veckansblogg?

vad har du för dator? Är den bra?

2008-10-17 @ 19:44:41
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: emina jakupovic

Fin blogg du hade! :) Och väldigt fint namn med :P