Mrs u krevet!

Jag undrar vilken färg man får i ansiktet om man sitter framför datorn fööör länge? ja ja okej da, jag vet redan svaret. Motsattsen till rosig och fräsch.. ungefär så ser man ut och just nu känns mina ögon också väldigt trötta and my ass hurts av att ha suttit i sängen med laptopen i knät ett tag nu. Snackar med D på msn såklart! Det börjar bli sent.. det är sent redan för jag ska upp kl 7-8 tänkte jag och det är tidigt! För mig iaf. Om det nu finns någon där ute som ska upp ännu tidigare så vill jag ju inte påstå att det ÄR tidigt men som sagt för MIG är det! Tänkte jag skulle tvätta inann jag drar till skolan och sen efter föreläsningen måste jag gå på stan och köpa lite grejer inför resan på onsdag. Planerar verkligen att ha smart packning med mig eftersom det bara är en vecka vi ska vara borta! Är så trött på det där att man släpar med sig onödigt mycket! Ska försöka begränsa mig till en sportbag. En lite större! Jag kommer ju mest ligga vid poolen, bada och vara nere vid stranden så badkläder är de viktigaste!Längtar! Vad underbart slappt jag ska ha det! Bara njuta till max!
Nu var klockan 0:00 vilket betyder way beyond bedtime! Mrs u krevet! :o)


Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0