Saknad

Vilken seg dag. Det mesta känns bara fel och jag känner mig :o( Gissa vem jag önskar var här nu? Min D. Hade suttit fint med en stor kram och några pussar. Men men, det tar ett tag till innan min önskan blir uppfylld. Det blir först nån gång i december. Jobbigt men vad gör man, det är som det är just nu och det viktigaste är att vi vet att vi har varandra och tänk er den lycka när man ses efter 1-2 månader! Lika underbar känsla varje gång! Jag stiger av bussen efter hur många timmar som helst och där står han och väntar på mig.. Jag blir glad bara av att tänka på det! det är faktiskt underbart att få sakna varandra ändå!

Nu ska jag tappa upp ett varmt bad och bara relaxa. Skönt.



Kommentarer
Postat av: Mirnesa

fan va starkt att hålla ihop förhållandet när ni ses så sällan. får man fråga var din karl bor? :)

2008-10-26 @ 19:35:48
URL: http://fabthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback