Fredag

Äntligen fredag! Känner bara för att gå lägga mig och sova ut tills på söndag. Blir bara stressad av helgen. Man ska ju hitta på så mycket men så är man helt slut efter att det varit full rulle i skolan hela veckan. Nu låter jag som en gamlig.. orkar inte ha kul under helgen liksom :op Sen har vi ju det här att jag gärna väntar efter Bayram och allt innan jag festar. Princip bara. Ska hem och sova nu.. eller.. funderar på att inte göra det och hoppas på att jag inte somnar nånstans på vägen.
Jo det var en grej till jag fundera över.. är jättesugen på att köpa ett par bruna skinnpumps men det är ju redan dags att plocka fram vinterstövlarna. what to do?


Ha en trevlig fredag iaf!
Puss & kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0