Home makeover

Hej,
Sitter på biblioteket så klart. Funderar fortfarande på vilket bredband/trådlösa nätverk jag ska välja. Tror det blir 3. Dom har ju fått bra kritik. Ska fixa med det i dagarna iaf..
Idag efter skolan har det iaf shoppats rengöringsprodukter.. wohoo! Jag ska städa och det värsta är att jag ser fram emot det! Ja, ni vet ju att jag gillar att tvätta och det här med att städa hänger la ihop med det att jag gillar när något är smutsigt men sen bli rent. Undrar hur den psykologiska förklaringen skulle lyda!? hehe.. anyways.. håller även på och gör om lite där hemma så om någon har lite inredningstips så är det bara att dela med sig. Jag är mest inne på en lite orientalisk inredning. Mörkt trä, vita väggar och färgstarka inredningsdetaljer.. utan att det blir för mycket. Blir förmodligen en tripp till IKEA i helgen så jag måste komma på vad jag behöver tills dess iaf.


Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0