Måndag

Hej!
Det var inte igår! Nä, jag har ju inte fixat med internet så jag har inget hemma.. Var inne på att skaffa 3 men så träffa jag Senci på stan och hon tyckte inte jag skulle ha 3.. ja så nu måste jag göra mer research så jag inte väljer fel. Tack Senka, sad jos moram se kontat! :op
Hoppas ni haft en trevlig helg! Inget party för min del. En av kvällarna var jag hemma och städa faktiskt! What´s wrong with you, tänker ni, men det behöver städas där hemma och det var det enda jag kände för att göra just den kvällen!
Annars är det väldigt mycket i skolan just nu.. denna vecka är verkligen pluggvecka, men det är bara att stå ut, och läsa på såklart! Appråå det så la jag mitt CSN papper på lådan idag. Need cash! Har fortfarande inte köpt block, kalender och sånt som man måste ha i skolan om man vill ha ordning! Har glömt det varje gång jag varit förbi stan!  Det är ju så mcket roligare att gå i skolan när man har koll på alla papper och när man fint skriver upp allt som ska göras i en fin kalender.

Nu ska jag surfa runt lite och läsa bloggar..


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0