Sweet melody

Min dröm har nog alltid varit att bli musiker.. Det slog mig liksom när jag såg den här! .. Ehem, gitarr är ju inte alls skitjobbigt att spela, och man får inte alls ont i fingrarna. (Kommer ihåg att man var tvungen att lära sig spela gitarr på musiken i högstadiet.) Äsch ok, det jag egentligen tänkte var att en sån här söt gitarr vill man ju bara ha sådär.. hänga upp på väggen :op Fast för ca 1800 kr så vill man nog kunna spela också så det blir inget väggdekoration a la Hello kitty gitarr för mig. Men visst är den fin!?

/ ♥

Kommentarer
Postat av: Mirnesa

Svar: hej emina..ja de klart du kan..gör som du vill :) Gulligt att du vill ta med det i din blogg o allt. tack.

kram

2008-09-29 @ 17:48:26
URL: http://fabthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback