The day is tomorrow!

Först måste jag bara få säga att det var 30 grader här idag! Helt otroligt! Ännu en anledning att inte åka härifrån! .. MEN
imorgon runt kl 11 sitter jag alltså på bussen! Idag har både D och jag varit och klippt oss och så har jag handlat lite onödiga skönhetsprodukter och det jag ska ha med mig på resan. Mueslikakor, drickyoughurt, lite snacks och gélegodis. Ska även köpa färska smörgåsar imorgon innan vi åker till stationen. Det är allt jag ska ha med mig! Blir jag hungrig får jag äta riktig mat nånstans längs vägen.
Just nu känns det inte som att jag ska åka iväg ens.. men det är la för att man ska kunna njuta av de sista timmarna man har med sin älskling. Imorgon är det realitycheck som gäller!
Ska äta lite mat nu och packa det allra sista så att jag kan gå ut med D och mysa en kväll till.


Puss & kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0