Loveride

Är hemma och därmed var sista kvällen tillsammans med D (på ett tag iaf) över :o(
Jag fällde några tårar nyss när vi sa hej då utanför dörren.. säg att D var tårögd han med.
Vad gjorde vi ikväll da? Jo, jag tog med mig filten så först satt vi en stund i parken, på vårt ställe och pratade. Sen tänkte vi gå och ta en pizzaslice men jag hade fastnat för något annat..
Ända sedan jag kom hit har vi tjatat om att ta en sväng i parken i dessa cyckelbilar eller vad man nu ska kalla dem!? Man trampar iaf på pedaler och tar sig fram på det sättet. Synd att han som tog kortet inte fick med hela vår fina "bil"! D hade ingen lust med det här egentligen men jag fick allt med han.. taktik ;o) Himla kul hade vi iaf! Inte kunde jag väl åka hem utan att ha tatt en sväng!
Thanx for the ride baby!

Nu måste jag grejja med det sista inför resan imon och sen sova.. om det nu går..
Natti natt!

Pling pliiiiiiiiiiiiiing!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0