Tenta & kärlek

Ja, här sitter jag fortfarande. Framför datorn. Skriver om Strukturalismen och vilka likheter/skillnaden den har med Liberalismen och Det gröna perspektivet! Spännande va? Det var jag som valde den vinnande kombinationen av ideologier ;o) Very nice! Tentan ska bara vara 2 A4 sidor men det är lättare sagt än gjort. Gäller att få med allt ju!
Tar en liten pytte paus nu så då kanske jag ska skriva om något annat så att hjärnan får sig ett break!
Let´s talk about ♥..
D ringde mig imorse! Det gick tydligen inte att smsa till min mobil så då ringde han. Det tog flera uppringningsförsök från hans sida innan jag fatta att han inte busringde (bosnastyle) utan att det var meningen att jag skulle svara!
Jag ringde även honom och pratade en stund ikväll. Det kändes bra fast ändå annorlunda på något sätt.. Han har förändrats och jag kunde känna av det. Han har förändrats i positiv bemärkelse! Ahaa, nu trodde ni allt jag skulle säga nått negativt! Började bli himla trött på all skit och jag är glad över att vi verkar vara inne på rätt spår nu. Det var det här jag ville! Att det skulle vara slut med alla onödiga bråk pga brist på tillit och svartsjuka. Det har snart gått en månad sedan jag åkte hit och inte ett enda bråk har vi haft sen dess! Thank God! Tro mig, förut så krävdes det inte mycket för att det skulle bli bråk och tjafs.. redan efter bara nån dag. Ibland är det värt att kämpa även när allt inte går så som man planerat från början. Oftast så löser det sig. Om man har orken och tron.
Önskar vi kunde fira Bajram ihop nu! Bara sitta hemma och mysa.. Oj oj, nu drömmde jag mig bort! Stay fokused Emina! haha :oD
Måste skriva klart tentan nu så att jag kan gå och lägga mig. Jag hoppas ni som firat Bajram ordentligt haft det underbart och att ni andra en trevlig kväll!


God natt på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0