Måndag

Hej hej!

Är lite dåligt med flyt här i bloggen men jag har nämligen inget internet hemma än..
Idag var det första skoldagen denna termin. Nope, jag hängde inte riktigt med och funderar på att byta kurs.. eller så kan jag ge det liiite tid till. hela lektionen satt jag bara och tänkte på sushi som jag och A bestämmt att vi skulle äta på stan efter att jag slutat! Vad göra, jag har ju varit sugen på sushi ett tag nu så ni förstår säkert :op
Ska försöka hänga med i föreläsningen imorgon istället!
Annars så är jag la hemmastad nu.. igen! Saknar så klart min bebis men det går mycket bra denna gång! Inga dumheter, bara fina sms och en massa kärlek :o) Jag gillar det! Mashallah!

Nu ska jag hemåt.. funderar på att köpa med mig en pizza!? Hmm.. Feeling naughty, hehe..


Ha det bra och puss på er!

Kommentarer
Postat av: Ilvic*

Pa gdje ti ides u skolu? Vi kanske går nära varandra :)

2008-09-09 @ 22:14:15
URL: http://guzilago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback