Back from Bosnia!

Nu är jag oficiellt tillbaka från min lovetrip :o) Kom hem igår kväll. Bussresan gick smidigt.. jag hade två säten hela resan.. alla förutom några hade det så det var najs. En verklig bonus då det sällan finns så mycket plats i bussen ner till Bosnien.
Ska inte tjata s mycket nu utan allt om resan och bilder blir det i dagarna framöver. Har verkligen vant av mig vid att sitta vid datorn i timmar och måste säga att det var hur skönt som helst att inte ens kolla sin mejl.. Nu blir jag stressad bara över att sitta vid datorn i nån minut.. vill inte. Ska defintivt inte göra det till en vana att hänga vid datorn igen så där mycket som jag brukade! Det är ju inte bra för hälsan om inte annat. Detta betyder inte mindre bloggande och så men ni vet hur man ibland bara sitter kvar framför datorn även om man faktiskt kollat alla bloggar man läser och mejlen och allt det där.. ändå sitter man kvar.. det är det som jag ska sluta med. Jadra massa tjat om det men jag är bara stolt över att jag undet två veckors tid spenderat max 15 min vid datorn! :o)
Nu ska jag hit the shower and then the bed!


Natti natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0