Dagen efter

Ingen baksmälla, för min del iaf :op Jag vill bara ut i solen och fortsätta vara happy! Dino makes me happy! Konserten var surrealistisk.. jag hade nog längtat så länge sfter att stå där och sjunga med i alla mina favoritlåtar att jag såhär i efterhand inte ens fattar att jag var där igår. Skulle behöva gå på Dino´s konsert igen för att det ska sjunka in.. synd bara att nästa konsert  är i Malmö. När är nästa turné? Hur överträffar man ett album som Ispocetka? Jag vill uppleva det igen! My mind is a bitch! Ett störningsmoment var att JAG hade noll mottagning på mobilen! Jag som ville ringa älsklingen när "våra låtar" spelades! Jag ville dela med mig av stämmningen men istället missade jag typ låtarna för att jag kämpade mig med att försöka få mottagning. Mot slutet gav jag upp och kom på att jag kunde låna nån annans mobil så min baby fick höra Supermen och Kad zamirisu jorgovani i slutet :o)
Av bloggers så träffade jag Medina och Melissa. Hade sett fram emot mer bloggmingel men det var ju packat med folk. Jag lyckades även glömma min kamera så nu väntar jag på att få bilder av de andra..


Stay tuned..






Kommentarer
Postat av: Melissa

Jättekul o se dig igen! :)

2009-04-11 @ 21:51:04
URL: http://hellomello.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback