Framtiden säkrad

Ansökningen förlängdes till kl 12 idag så jag hann söka på rasten! Great! Nu är min framtid säkrad :op haha, inte riktigt den känslan då dä man det är skönt att ha sökt iaf. Dock har jag aldrig börjat på den kurs jag sökt utan hoppar altid in på nån annan när terminen börjar.. that´s just me! Det är iaf min plikt som ordningsam student att söka och vara aktiv så att säga.. inte ta allt som det kommer.. as I always do, hihi! Nån som sökt nån trevlig kurs på GU i höst?
Nu ska jag duscha för det är hett ute (egentligen inte men lagom varmt så..) och sen ska jag ge mig iväg.. fika nr 2 om nån timme med min gamla sparringpartner! Dags att damma av tennisracket snart eller? Tro det eller ej men jag är gammal tennisspelare.. en talang som gått förlorad.. ska dock satsa på en karriär som senior! Sista chansen där!


Ha en fortsatt bra dag i solen!

Pusaaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0