Good morning sunshine

Det blev frukost i solen på balkongen imorse :o) ..plötsligt började det lukta bajs ute så det blev en kort stund i solen :o( Vart kom lukten ifrån? Jag var tvungen att stänga balkongdörren helt! Shit! Bokstavligen talat! .
Hade tvättid imorse men jag försov mig (med mening) så det blev ingen tvätt. Dammsög precis och ska diska så jag iaf gjort något duktigt. Sen ska jag ut i den soliga dagen :o)
Idag är det (bara) 2 veckor sen jag åkte ifrån min bebis.. det känns redan som evigheter! Bara 2 veckor sen ju!

Nedostajes.. ♥


Ha en fin dag. Puss!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jesam Dino är ett måste hahah. Jag va i Nrk.. A ti gbg el?

2009-04-17 @ 18:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback