Lite om resan

Det är dags att jag skriver lite om min Bosnien resa.. man måste smida järnet medans det är varmt så det får inte gå alltför lång tid innan jag skriver om vad som hände, hur det var osv. Hände inte såå mycket visserligen.. Jag åkte ju ner för att träffa älsklingen för att vi behövde få ses. Ni vet, det kan krisa sig ibland när man har distansförhållande för man ses inte ofta och det var det som hände oss. Vi kom in i en liten svacka och jag åkte ner för att det var det som behövdes för att rädda förhållandet. Vi hade det fint under mina 2 veckor som jag var där och det var bättre än det varit innan.. minimalt med tjafs och sånt.. lite oense får man ju ändå vara ibland men sammanfattningsvis var det en lyckad lovetrip :o)

Under min vistelse nere i Zenica spelade Bosnien två matcher mott Belgien i kvalifikationerna till VM och vilka matcher det var! Ni Bosnier vet vad jag pratar om!

Här är två bilder i samband med matchen som spelades i Zenica som för övrigt var min födelsedag.. det sabbade mitt födelsedagsfirande en aning och jag tycker inte jag blev firad så nu måste jag ta igen det. Planerar att ha kalas snart.. bara för att få ha en tårta med ljus i som jag kan få blåsa ut och önska mig någonting. En födelsedag utan det är inte en födelsedag så den dagen var jag minst sagt missnöjd med. Stackars D får fortfarande höra det.


Kommentarer
Postat av: Mirnesa

heej zeno! vi får se hur jag mår imorrn :) Om jag mår bättre går jag nog, bara tar massa medicin och halstabletter så klarar jag mig haha