Tenta

Shohoo!

Gissa vad jag gör? Jo, jag sitter här och skriver tenta! Sköj va? Sådär lagom! Vaknade kl 6 imorse.. trodde klockan var mer för det var ju dag ute men så kolla jag på klockan och insäg att jag hade hela 3 timmar kvar att sova. Jag hade nämligen ställt klockan på 9 så jag la mig igen och kom upp halv 11 ist :op men när jag väl kommit upp ur sängen var jag pigg! Jag körde även lite morgongympa och kände att jag faktiskt hade en massa energi denna morgon. Ville ut och springa och röra på mig med det går inte.. inte just nu för nu ska jag först få gjort så mkt som möjligt på tentan.. det är "bara" två frågor så jag tänkte att jag gör klart en och så tar jag paus. Ska nog springa och köpa take away kaffe på den pausen för jag gäspar redan!


Good luck till mig!

Laters..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0