En viktig studentaccessoar

Fanfan faaan! Jag skrev ett inlägg och när jag ska posta det blir jag utloggaD! What´s up? Jaha, man får la börja om från början då..

Vet ni vad jag nyss stod och gjorde? Jag lagade mat som jag ska ha med mig till skolan imon! Wohoo, äntligen blir det där med matlåda av! Har visserligen inte haft så långa skoladagar så at det behövts matlåda men imon ska vi ha grupparbete och det kan alltid dra ut på tiden. Jag hoppas jag får äta lunch ur min låda imon :o) Så vad har jag i min låda? .. det blev bulgur, linser och till det tomatsås och sojafärs! Blir sugen på att äta min matlåda nu, hehe. Jag har tjatat om matlåda förut om jag inte minns fel och jag tjatar om det nu också.. men jag tycker att vara student=ha med sig mat i en låda! Himla mys! Man ska bara ha en matlåda! Det är en viktig studentaccessoar. Jag brukar känna mig helt off när jag ser alla som plockar fram sina lådor under lunchen.. jag skäms nästan för att jag är en dålig student som inte har med mig mat. Haha, det är sant faktiskt! Imon kommer jag dock vara en trendriktig student som stolt kommer ta fram sin låda :o) Nä, nu ska matvraket (jag) gå och lägga mig..


God natt!


ode ja u snove, na ostrvo ljubavi..


Kommentarer
Postat av: OBSERVERA

att emina bor fem min ifrån skolan!=STORT BEHOV AV MATLÅDA

2009-04-27 @ 10:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback