Städtant

Från kl 08-16 har jag skurat, tvättat, dammsugit, diskat, dammat och ändå ser det ut som om en bomb slagit ner här hemma. Hur mycket jag än diskar så tar disken aldrig slut och hur mycket jag än plockar undan så ligger det grejer överallt. Det måste vara fel på min städtaktik! hmm.. kan vara det att jag hopar från att göra den ena rejen till at börja på något annat och så blir allt halvfärdigt. Lite synd att jag spenderade nästan hela dagen med att vara en städtant då solen sken ute ochvädret var ganska behagligt. Det blev en liten promenix och en fika med A iaf så jag har inte BARA städan idag. Imorgon är det skola och jag känner mig vl sådär kagom  taggad efter min lilla paus men det är bara att ta tag i det. Känner redan att det är dags för sommarlov nu. Hoppas jag kan somna ikväll så jag får tillräckligt med sömn iaf. Igår var jag hur pigg som helst och det är jag nog nu också! Shit! Hur är det möjligt? Jag har ju varit uppe sen 8!!! Ibland förstår jag mig inte på mig själv. Ja ja, jag säger iaf god natt till bloggen nu.. och..


god natt på er också. Sov gott!

Bisous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0