Studieteknik?

Igår låg jag i sängen innan 23 (nån min iaf) och det borde bli min limit.. att jag är uppe senast till 23.00 om det inte är något speciellt på G. Är jag uppe senare, vilket jag oftast är så sover jag inte bra och det känns inte bra att vara uppe för sent.. jag vill verkligen ha sunda vanor.. kanske ligga och läsa en bok innan man somnar. Jag sitter vid datorn ist.. Usch, ingen ordning på mig! Skärpa sig vafan! En bra början är att återgå till pluggandet. Har tagit en massa pauser.. nyss gick jag iväg till Hemköp och det var en välbehövlig promenix. Frisk luft var precis vad jag behövde! Annars har jag faktiskt varit duktig idag. Jag har tvättat och diskat lite :o) För övrigt känns det inte som att jag gjort något egentligen utan mer lite av varje.. plugg, paus, plugg, paus.. Another day has passed by.. suck! Jo jag ringde D också och lyckades undvika att göra nått vettigt i ca 50 min. Dumma mig! Måste gå och läsa och markera lite text nu med min spygröna markeringspenna så jag slipper mer dåligt samvete för att jag känner mig som den mest oorganiserade-jag-gör-vad som-helst-bara-jag-slipper-plugga människan :o( Det är ju dessutom kul.. roliiig kurslitteratur men ändå tar det emot! Förstår inte!


Laters.. probably.




Kommentarer
Postat av: Mirnesa

här sitter jag mitt i natten..hur sunda är mina vanor på en skala hahah

2009-04-21 @ 02:39:15
URL: http://fabthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback