Desperate Housewifes

Såg på dubbelavsnittet av Desperate Housewifes ikväll och när jag skrev att det var evigheter sen jag såg på TV så menar jag inte en vecka eller två utan nästan ett år! Det har nästan gått ett år sedan jag satte på TV:n! Tycker det räcker med den tid jag spenderar vid datorn.. tänk om jag skulle ha serier att följa på det! Deserata hemmafruar ska jag dock försöka se nästa vecka igen. Brukade följa den serien förut. Me like! Man blir nästan sugen på att bli en hemmafru! Fast det får räcka med att jag är desperat.. sen kanske jag blir hemmafru :op
Appråpå det så måste jag bara beklaga mig över att min disk aldrig tar slut! Jag diskar och sen äter jag och då ser det ut som om jag haft middagsbjudning för 10 pers.. så då diskar jag igen men då får all disk inte plats i diskstället så då får jag diska i omgångar och inan det är dags för nästa rond så har det  tillkommit mer disk! WTF??? Nån som har någon bra housewife-lösning på mitt problem?

Läggdags nu iaf.. fick precis ett god natt sms av min älskling :o) önskar han var här nu så vi kunde sussa ihop men men.. man kan ju drömma..



God natt och dröm sött ni med!


btw såg en bil med registreringsskylten GAD idag. Undrar om det var en balkanpeople? :op

Kommentarer
Postat av: Beauty by Tanci

Hej hej!

Kollade upp informationen och ja den har kommit ut till butikerna! Fick även reda på att snart kommer ännu fler produkter ur samma serie :)