Valborg

Jag blev klar med skrivandet! Satt in i det sista! 11:01 mejlade jag in den! En minut hit eller dit vafan. Ikväll är det dessutom Valborg.. bra timing, som en belöning för mitt slit!

So.. planer inför Valborg? Undvika att bli träffad av en ölflaska.. hehe, nja jag hoppas det inte blir så utflippad. Folk är glada (fulla) och firar men jag kan tycka att det är lite hotfullt ute när mycket folk är mycket fulla.. Stackar liten.. jag är som ett litet barn ibland va. Ska ha mina tjejr som bodyguards iaf så det ska nog gå bra :op Hur som helst så har jag great Balkan news ang Valborg.. Jag var ju i slottsskogen och promenera med en kompis igår och så läste vi på en anslagstavla när brasan skulle tändas och det stod att det var kl 21.00 och sen stod det.. 21.30 Balkanröj med Andra generationen! Det var high-five på den alltså! Tycker dom är himla bra! Trodde inte det var sant när jag läste det.. balkanröj på Valborg asså! Oj oj.. HAJMO OPAAAAA CUPAAA!!!


Nu ska det sovas lite..

Ha en bra dag och en trevlig Valborg om vi inte hörs mer idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0