Vill du ha fler besökare på din blogg?

Var ett tag sen jag tipsa om någon sida.. så här kommer ett tips på en sida genom vilken man kan få en massa läsare förutsatt att man lyckas värva någon till sidan också. Sidan jag pratar om heter Viral Trafik och jag hitta den via designadinblogg.se. 
Lite kort om hur sidan funkar;
För att bli medlem måste du besöka 6 bloggar och en sponsorsida. När du gjort detta kan du bli medlem och därefter ska du värva medlemmar till sidan. När du värvat en medlem hamnar din sida på listan över de sidor nästa medlem måste besöka. Det är lite som ett pyramidsystem men det sägs funka och är helt gratis. Tar bara nån minut att fixa!

HÄR kan ni läsa mer och bli medlemmar via mig of course!
Ska se vad som händer.. kanske får jag en massa läsare, hehe.. värt att testa!



Tjingeliiiing!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0