Äntligen havet!

Hej hej,

Riktig sommarvarme har de senaste tva dagarna.. Inte for att det inte varit varmt hela tiden men nu snackar jag VARME! Glada nyheter ar att jag och D aker till havet imorgon! Antligen! Efter mycket om och men sa aker vi till Split imorgon och sen med bat till Ciovo. Jag var dar med nmami en vecka forra manaden och nu aker jag dit igen fast med alsklingen. Det blir enklast sa.. vi har boende dar och eftersom vi inte kunde hitta natt i Tucepi dit vi ville aka sa far det bli en sista minuten resa till Ciovo. Jag vill bara komma till havet och njuta av sol och bad i nagra dagar. Det ska bli nice! Vi stannar i ca 5 dagar eftersom vi drar upp till Sverige den 28:e vilket ar om en vecka nu pa fredag sa darfor ar denna resa till havet sista minuten men sa ar det nar man later tiden rinna ut.. sega bastards ar vi ibland. Imorgon drar vi iaf antligen ivag!


Hors nasta vecka om jag inte besoker nagot internetcafe nagonstans!

Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0