Sve je to od loseg vina

Hej,

Besoker internetcafeet oftare nu.. bra tidsfordrift. Sitter har och ar lite bakis. Jag och D drack nagra glas vin igar. Vi satt pa en uteservering med ligvemusik och hade det hur bra som helst. Det har ar livet tankte jag.. det ar val det man saknar i Sverige.. gratis livemusik.. fast balkanmusik da. Visst vi har konserter men det kostar, inget slar att sitta pa en uteservering, dricka vin, ata en bit mat och bara njuta. Dessutom var stallet fullt av intressanta manniskor. Vi hade sjukt kul iaf. Dock sa sa jag nagot pa skamt nar vi kommit hem och gissa om min pojke blev arg!??? What what tankte jag.. jag skojade men han tog at sig sa kvallen fick inte sluta helt ok men vi hade kul innan vi kom hem iaf. Sjukt att det alltid ska handa nagot i sista stund. Ja ja, vad gora. I nije bilo lose vino.. hehe..

Sakta men sakert sa narmar sig dagen da vi rullar upp mot min hemstad :o) Det ska bli sa kul att fa visa D vart jag bor. Jag ska fa vara turistguide i en manad! Det ska bli wonderful. Langtar mest till att fa ta med han till Liseberg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0