Efter stormen..

.. kommer lugnet. Äntligen en kväll då man kan lägga sig i lung och ro.. utan att känna att ens hjärta vill brista. Det har varit ganska stormigt in the löööv area på senare tid och ni vet hur det är när man fastnar i tjafsträsket och bara bråkar och bråkar. Jag vet iaf hur det är och jag hatar det. Det känns som att man har en curse över sig ibland för det går inte att stoppa känns det som. Ikväll pratade vi iaf om det som behövdes och förmodligen kommer en lung och fin period nu.. God I hope so! Kärleken är tydligen nått man får men fan vad man måste kämpa för att behålla den sen! Man får se det som en prövning.

God natt på er lovers där ute!


Kommentarer
Postat av: Katharina

I hear you! Jag har nog inte riktigt fattat det där med "kämpa"-biten innan.. Man har fått det man vill ha och inte förstått att hålla vara på det sen.. Men nu hoppas jag innerligt att läxan är lärd för gott på min front och håller hårt i det jag fått tillbaka..nu när jag väl insett vad jag vill ha igen..;)

Ses imorgon!

2009-02-24 @ 00:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback