Harmoniskt

Tjohej!
Jag skriver här varannan dag på senare tid.. inte meningen men det har bara blivit så. Jag satt igår och tänkte att fan jag måste ju skriva nått.. lite underhållning liksom innan bloggen bara möglar sönder MEN jag lyckades inte producera något. Jag skyller på hemtentan jag satt och pilla med. Vi fick den i tisdags och imorgon ska dan in så idag ska det fixas! Har en kopp Harmony te här.. jag behöver harmoni nu alltså, hehe. Sätter allt mitt hopp till denna kopp te nu.. Nu måste jag tillbaka till att läsa det tjocka kompendiet.

Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: medina

Till turkiet ska jag med ett par vänner :b.

Boyfriend stannar tyvärr hemma hehe

2009-02-19 @ 17:18:38
URL: http://medinakazic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback