Konserten

Igår var jag S och Senci på Seka Aleksic konserten. Det var inte årets konsert precis så var ni inte där missade ni inte så mycket men det var var sådär najs och det blev en hel del dans så jag är nöjd för det var ett tag sen jag shejkade loss lite. Underbart! Seka var la bra så.. jag är ingent fan av henne men hon har en del bra och dansvänliga låtar. Tyckte nästan det blev mer ös i pausen när DJ:n bara spelade låtar. Mot slutet av konserten kännde jag att mina ben inte orkade ta mer.. jag kunde varken stå eller dansa mer men det kändes iaf liiiite lättare att dansa.. har aldrig haft så ont i fötterna innan som igår kväll! Trots mina annars sköna pumps så hade jag sååå ont att jag inte såg klok ut när jag gick. Men jag var som tur var inte ensam om att gå konstigt.. hehe.. alla hade vi ont i fossingarna. Ett tips är att INTE gå på stan hela dagen innan man ska på konsert vilket oftast innebär att stå/dansa i högklackat! det var precis vad jag och Senci gjorde.. vi var på fötterna hela dagen och sen bytte vi bara till partykläder och gick till konserten. Stackars fötter! Dumt nog tog jag inte kameran med mig så det blev bara några enstaka kort som togs med mobilkameran :o(
Konserten igår gjorde mig bara mer taggad inför Dino Merlin som kommer snaaaart.. eller i april då men det går fort och jag längtar efter den stunden då jag kommer stå där och sjunga med i alla hans uuunderbara låtar som kommit att betyda mycket för mig på senare tid.. yes, I´m talking about lööööv!

Nu ska jag ligga och läsa i sängen en stund inna jag somnar.. (somnade la inte innan 4 imorse.. kunde inte sluta tjöta..)

God natt på er!
PUSS♥




Kommentarer
Postat av: Melissa

Hej du! Var det du som var med hon Senka på konserten?? Jag blev grymt osäker på om det var du eller inte, men jag tror att det var det? Jag vågade inte fråga nåt för vi har ju ändå setts innan tror jag, så det kändes lite wierd... Skyller på att jag inte hade linser med mig, haha!



Ps. Förstår du ingenting av det jag skrivit, så ignonera bara, haha. Ds

2009-03-01 @ 19:12:12
URL: http://hellomello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback