No pants Day

Ja det finns en sån dag i USA.. en NO PANTS DAY. Kanske något för mig!? Kom nämligen inte hem ett par byxor rikare.. Jag prova jeans på ZARA, Bik Bok och JC och jag blev bara trött och besviken pa att jag inte fann några jag tyckte satt bra :o( Ja, jag har höga krav på byxor.. dom får inte vara grova utan ska vara i mjukt och strechigt tyg.. dom ska inte göra så att man ser bredare ut!.. Fan, dom ska helst vara skräddarsydda! Man ska ha det sådär så att dom scannar ens kropp i butiken och sen syr upp jeans efter din kropp! Jo, det finns men inte här! Min kropp inte är redo för några vanliga byxor nu. Orka pressa sig ner i ett par jeans liksom. Jag tänker vänta tills jag är slimmad (like I used to be once in my life.. once!) och då ska jag shoppa jeans! När jag bara slinker ner i dom galant och slipper ha träningsvärk i armarna efter att ha försökt knäppa igen knappen. Why bother att plåga sig själv liksom? Snart blir det finare väder och jag ska satsa på finare strumpisar och söta kjolar :o) (senci, jag vet vad du tycker.. please forgive me..)


En bild på hur en NO PANTS DAY kan se ut.. ser väldigt skönt och avslappnat ut! Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Azra

Hej du :) Ne vjerujem da cu na njen koncert (Seke Aleksic).. nisam bas neki fan, ska nog hitta på något med killen istället :$ Hoppas du får det jättekul ako ides! :)



Sta ima kod tebe? Såg att du varit nere i Bosnien och haft mys med killen, vad roligt :) Kram!

2009-02-25 @ 23:31:29
URL: http://azricak.blogg.se/
Postat av: Ilvic*

Heej :D Ne, jag gillar inte dom. Fast jag tänkte faktiskt gå på Seka. Diggar henne. Men ingen av mina kompisar vill gå, så jag ska nog inte gå :( Ti ides? :)

2009-02-26 @ 00:46:13
URL: http://satisfaction.blogg.se/
Postat av: Mirnesa

hahahah guud! jag tycker den bilden va hemsk haha..men ganska gött ändå

2009-02-26 @ 01:24:36
URL: http://fabthings.blogg.se/
Postat av: heltserriöst

orka ge upp hoppet så där onödigt. nämn en enda tjej eller person som bara går in i en butik å ba uf, perfekt, dessa tar jag. om de första paret jeans...DET FINNS INTE! du måste fortsätta leta.. misslyckad om du inte klarar en enda dag! det ska minst ta en vecka!.. i love you but i cant take dina gråa strumpbyxor mer.. BLÄÄÄÄfuj.. jsute, snart blir jag hårdare mot dig.