Provträning

Jag ska ha extra "duktig" poäng för idag! Jag har i sällskap med amigo A varit och provtränat på gymmet! Stort och fint var det.. Blev bara besviken på deras orbitreks :o( det var inte sånna jag är van vid men så fort jag kommer underfund med hur de funkar så kanske jag blir helt såld på dem! Jag ska ge det flera chanser då provträningen gäller hela veckan. Jag gillade mitt gym i Bosnien bättre dock. Litet och lungt. Kul att man tog tag i det och gick och provträna iaf. Som reward gick vi och åt pasta på restaurang sen. en riktig fuling! Så de få kalorier jag brände fick jag i mig dubbelt. Bad! Ska försöka se mig själv träna där i ett halvår.. hmm.. vi får se.

...


Kommentarer
Postat av: Beauty by Tanci

Hej Emina! Tack för komplimangerna,vad glad jag blir!!Oj, ibland blir det ganska mycket och de sista 3 åren kan jag tänka mig att jag har slösat mer på skönhetsprodukter än på kläder! Men jag får hem grejer också (då skriver jag de) från företag som vill att jag provar och skriver recensioner! Men ändå så blir det att jag slösar några tusenlappar i månaden! Så fort ja ser en ny grej så måste ja bara prova den och lägga ut på bloggen en recension!! Så de kan bli dyrt, men de e en rolig hobby! Som sagt, så shoppar jag hellre skönhetsprodukter än massa andra grejer! :) Vart i Bosnien kommer du från?