Söndag

Jag tycker faktiskt att det är svårast att skriva dagens först inlägg. Speciellt när klockan är så mycket att man inte kan inleda med ett käckt God morgon heller. Känns lite som att man måste break the ice på nått sätt i dagens första och så känner man lite press. Ok, vad skriver man. Kul att börja varje dag med att detta ska jag göra idag. Sådär under dagen när man postat det där första inlägget så känner man sig fri att slänga in lite citat, låtar, bilder eller vad som helst.. Ja, nu blev det där första inlägget för idag lite om hur jag känner inför inlägg nr 1. Ok, nu över till vad jag ska göra idag. Jo jag planerar att sitta instängd hemma och skriva. Det är meningen att all min energi ska gå åt till att skriva färdigt skoluppgiften nämligen så att ja kan mejla in den ikväll och sussa gott sen. Men självklart dyker jag upp här lite laters ;o) 

Adios amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0