Tisdag aka fettisdagen

Idag var det ny delkursstart. Ny föreläsare, nya regler och bestämmelser. Väldigt strukturerat och sådär. Vi fick inte ens ha kvar våra gamla grupper :o( utan vi blev indelade i nya grupper efter att alla tilldelats ett kort från en kortlek.. alla 1:or fick bli en grupp, alla 2:or osv.. hehe.
Jag vaknade till en blå himmel och sol men shit vad kallt det är ute. Man lurades att tro att det var vårväder ute ett tag där! Brrrrr.. Jag som planerara gå jeansjakt på stan idag. Nu har jag verkligen ingen lust att traska in till stan men jag ska försöka tvinga mig ut igen.. när mina två maskiner tvätt är klara.. jo da, jag var duktig nog och slängde in lite tvätt nyss :o) Planerade ju att äta en semla idag ju.. det är ju min dag idag! Fettisdagen, höhö.. nä men det är ju meningen att man ska äta en semla iaf så jag hoppas det blir av. Viktigare än att få plats i ett par jeans ;o) (bli inte galen på mig nu senci.. jag ska köpa jeans..) Man går ju upp i vikt helt obemärkt när man bor i ett par strumbyxor. Kommer inte ihåg när jag senaste hade byxor på mig.. o då räknas shorts inte.. Hatar verkligen att shoppa pants :o( speciellt när man står där i provrummet och inser att man kommit aningen ur form när man kämpar med att komma i jeansstorleken man hade sist man köpte jeans.. vilket för min del var lääängesen! Tro inte att jag inte ska ha en semla för det ;o)

Ha det bra så länge..
Puss puss♥


En semla.




 


Kommentarer
Postat av: Beauty by Tanci

Hej Emina!



Man kan ha syror om man planerar att hålla sig borta från solen, men om man planerar att sola då blir huden för känslig och man bränner sig lätt med syror! (Minns du mitt inlägg när jag gick till solariet samtidigt som jag använde syror?Usch då!) Det finns massa härliga produkter som man kan byta till på sommaren och ja, Korres är en av dem som jag tycker är superbra! Krämen som jag skrev om kommer räcka hur länge som helst och gör huden jättelen, så där är det ingen chans att du flagnar! Men angående tips om sommarprodukter...vilken prisklass har du tänkt dig? 100? 200? eller 300 och uppåt? Jag har använt Decleors Hydra floral kräm ganska länge som sommarprodukt, fast den är ganska dyr! Sedan finns också Rens krämer som också är lite dyrare! Är du torr på kinderna och fet i T-zonen? Vad använder du för tvätt? Jag måste veta det innan jag kan rekommendera något för krämen måste matcha med resten av dina produkter! Du kan gradvis ta bort ärr genom att peela huden ofta! Jag rekommenderar Daily Microfoliant från Dermalogica (finns billigare på Jerseybeautycompany.com)! Har du jättestora ärr så är kanske peeling + krämen Cicatrix (finns på Eleven) något för dig!

2009-02-24 @ 15:40:23
URL: http://beautybytanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback