Nästan som workout!

*GÄSP* Fyfan vad trööt jag känner mig nu.. efter den där garderobsinventeringen. Linnen fanns det mest va.. 15 st men ändå ligger dom bara där (ihopvikta nu) och de flesta kommer inte till anvöndning. Jag vill ha nya sköna och fina baslinnen.. så trött på sänna tighta från H&M! Inget bra med tigta grejer på sommaren speciellt.. usch. Byxor finns det 1 par av så det står som prioritet nr 1 på inköpslistan.. ska försöka komma hem med ett par imorgon! Sen har vi den där högen som nu ligger på mitt golv. En massa kläder som inte används men som man ändå inte kan slänga bort! Man bara samlar på sig grejer.. *gääääääääääsp* Herregud vad jag gäspar. Jag kommer sova gott inatt iaf. Reko bi covjek da sam kopala..
Jo, det blev en semla idag minsann! men ingen shopping av byxor.. men som jag sa det tar vi imorgon ;o)
Nu ska jag tjöta lite med boyfriend och sen zzzzzova!


Natti natt på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0