Alive!

Hejsan!
Dags att skriva lite har sa att ni ser att jag lever! Kanner mig dock ganska dod. Noll inspiration och smatt stressad over hemresan och diverse skolarbeten som ej blivit gjorda. Skams pa mig men det har inte gatt helt enkelt. Sen nyar har jag matt daligt. Forkyldningen haller i sig an.. kanner mig trott och bara allmant blaaaa! Storande att skriva utan prickar ocksa :o( ja ja, jag ar neggig men vafan det ar sa jag kanner mig. Maste saga att mitt 2009 inte ar nagon hit an sa lange! Nu pa fredag reser jag hemat igen.. hem till Gbg. Det kanns sadar. Blandade kanslor! Ser fram emot att ta tag i saker som skola etc men samtidigt sa ar jag sjalvklart lite radd for hur det ska ga att vara ifran varandra i 2-3 manader till.. jag och D.. Helt plotsligt sa finns en oro dar som inte funnits innan. Jag gillar inte kanslan och jag hoppas den forsvinner snart. Jakla tankar! att dom alltid ska snurra runt i huvudet pa en och stalla till det! Onskar jag hade en privat psykolog som i amerikanska filmer ni vet.. ligga i en fin fotolj och bara beklaga sig for nan som har svaret pa alla ens fragor! I wish!

Det var allt for mig..


Take care!



Kommentarer
Postat av: minooo

du kommer hem strax.

2009-01-15 @ 13:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback