Everybody´s breaking up!

Det tycks vara fallet i min bloggvärld iaf! 3 av bloggerskorna vars bloggar jag läser har gjort slut med sina boyfriends och jag blir direkt orolig (obs att jag blir orolig när jag hör folk göra slut irl oclså)! Är det ute med tvåsamhet ? Eller är det nån epidemi på g? Visst är det dumt att börja oroa sig över ens egna relation när det inte funkar för andra men jag blir väl förlåten för det är sån jag är. Jag försöker att inte jämföra mig med andra mer än normalt men som en bieffekt av distansförhållandet (i mitt fall) så jämför jag ofta mitt förhållande med andras. Jag tycker att många verkar ha det bättre än jag själv i sina förhållanden och när de som jag tyckt verka ha det jättebra gör slut då blir jag förvirrad! Självklart så kan jag inte veta hur andra har det på riktigt för jag kan bara tolka det sett utifrån och då tolkar jag det oftast så att det blir till en nackdel för mig själv. Varför jag gör detta??? .. tja, alla kommer väl till en punt då man funderar över vissa saker lite extra mycket. Man kommer till en punkt som känns avgörande.. funkar allt inte som det ska (och så som jag vill ha det) så står man inför ett val. Jag måste iaf sluta jämföra mig med andra så att det inte leder till fel val! I wouldn´t want that to happen!

Någon som känner igen sig i det jag skriver?..


Nije ljubav sve sto vidis, zato pazi kome zavidis.

/♥


Kommentarer
Postat av: medina

Haha så söööt :b

hun' u mene bogami nije slut, hade en cp period men nu är allting finemang med the boyfriend så sluta tänk en massa negativa tankar nu :D. Kärlek är de finaste man kan få :)

2009-02-02 @ 10:44:50
URL: http://medinakazic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback