Here we go again

Sa kom aven denna vistelse i Bosnaland till sitt slut! Imorgon reser jag hemat. Usch, vill bara grata vid tanken pa att saga hej da till D igen! Mycket kanslor inblandade och i huvudet gar jag igenom alla dagar jag varit har och jag ar lite ledsen over att mycket inte gick som jag planerat eller sett fram emot.. as usual! ta bara det att jag fram tills harom dan var sjuk och fortfarande ar hangig.. sa dar gick 2 veckor at att ma daligt och sen har vi lite smasaker som alltid gar fel.. man kan aldrig planera allt, I know.. Men det blev tex nagra brak for mkt :o( Det ar val det jag ar mest ledsen over. Allt skulle ju vara perfekt! I know.. Nu de sista 2 dagarna har varit perfekta. Varfor kan man inte ha det sa bra nar man har nagra veckor framfor sig? Varfor blir allt bra nar det bara ar nagra enstaka dagar kvar? Tyoiskt ar att nar man vet att man har en manad tillsammans sa segar man och tanker att vi har tid.. men tiden gar och fort dessutom! Sa har jag packat klart? Nope.. men nastan. Var och fixa haret hos frissan idag. Klippning och fargning. Det tog alldelles for lang tid och jag borde inte lamnat det till sista dagen saklart men men.. as usual sa blir det sa. D jobbade sa jag passade pa att fixa mig och sen sprang jag och kopte lite grejer och gick arenden sa inget "morgonkaffe" idag.. sag inte min bebis hela dan ju :o( Lika bra att borja vanja sig kanske. Tyvarr.. Sadar nu har jag val beklagat mig nog. Nasta gang jag hor av mig blir det fran Gbg.


/♥

Kommentarer
Postat av: men alltsåå

du ksnke borde tänka på att nästa gång du är där iställef ör att inte göra ngt viktigt.. gå på typ ambasaden eller vart det nu är man går å fixa visum eller ngt sånat som man måste ha till dino så att han an komma och hälsa på dig för en gng skull... å då e det garanterat att bägge kommer må bättre.. för så här blir det press påa tt allt ska vara perfekt å just därför blir det inte det.. lättare omd et känns att ni kan komma o gå som ni vill..

2009-01-16 @ 00:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback