To study or not to study?

Lite sent kanske men god morgon på er iaf. Ser ut att vara en trist dag vädermässigt vilket även påverkar humöret. Har ingen skola idag heller. Inte mycket föreläsningar alls men dessvärre en massa kurslitteratur att läsa. Hämtade inte ut min bok som kommit på posten igår så det ska göras idag, samt hämta böcker jag beställt på biblioteket. Om jag dessutom öppnar nån av dessa böcker idag så skulle denna dag vara pluggdag.. det behövs.. jag menar, det är dags. Ska dock inte göra dagen till en officiell pluggdag för det kan hända att det inte blir så!? Man ska aldrig lova för mycket ;o)


Laters!


Kommentarer
Postat av: anita

Not to study haha :P

2009-01-23 @ 13:32:29
URL: http://anitica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback