It´s just emotions

Skrev det här inlägget tidigare idag när jag bara var sådär på humör för att skriva av mig. Nu lite senare funderade jag på om jag skulle posta det.. Ja ja, här kommer det iaf..

 Vaknade trött och sliten imorse. Igår var det en känslofyll träff på msn med min D och la mig inte förän halv 2. We talked about serious stuff! Mhm.. Vet inte vad jag ska säga.. kanske inte borde skriva om det på bloggen kan man tycka men man å andra sidan varför inte. De som inte förstår tjusningen med att prata om sitt privatliv såhär offentligt förstår inte heller känslan av att klicka ut sina känslor i etern och göra dom offentliga på ett sätt som även får dem att bli mer officiella eller hur jag ska uttrycka mig. Känslorna får liv och man själv förstår sig bättre på det man skriver när man försöker göra det förståeligt för andra, helt okända människor. Nu vet jag inte hur förståeligt detta verkar men just nu är inte allt så solklart för min del heller.
Lite kort.. På senare tid eller rättare sagt sen jag var nere i Bosnien och hälsade på D så har allt kännts annorlunda. Det blev inte som jag tänkt mig när jag var där och trots hopp om en underbar månad så blev det ändå ett par onödiga bråk. Visst fanns det stunder men vi vet ju vad som måste bli bättre i vårt förhållande och mot slutet var vi båda medvetna om att vi inte kommit ifrån det som vi måste komma bort från.. inte helt iaf. D mår dåligt över det.. att han inte känner att han gör mig lycklig. Han sa detta igår! Vafan.. Men han får väl bara ta tag i det och anstränga sig mer kan man tycka men jag förstår hans dilemma. Inte helt men till en viss del. Halva tiden av året ses vi och halva tiden har vi bara varandra i tankarna. I tankarna kan man ordna så att allt är okej och man kommer fram till hur saker ska göras för att allt ska vara fantastiskt bra men när det kommer till att förverkliga dessa planer i verkligheten så blir det inte som man tänkt sig. Han lyckas inte förverkliga det som finns så klart i . Varför? Han menar att det är en ond cirkel.. gång efter gång misslyckas det. Jag tror han stressar upp sig så att allt bara avstannar. Stopp liksom. Han sa även att han hellre låter mig gå, om det kommer göra mig lyckligare. Jag tog det först som om det var han som ville göra slut men inte visste hur men det verkar vara ärligt trots att det är en klysha det där med att " jag vill bara att du är lycklig, även om det inte blir med mig". Så igår fick jag chansen att välja.. jag kunde göra slut om jag ville. Det sjuka är dock att jag inte vet vad jag vill! as usual (gäller allt i mitt liv)! Ibland tänker jag att jag känner att jag inte kan göra saker som jag skulle vilja, som tex resa med kompisar men sen när det kommer till kritan och jag praktiskt taget kan göra slut så kan jag inte. Jag vill inte släppa taget om honom. De saker jag tror att jag inte kan göra tror jag är något jag själv fått för mig. Jag behöver inte välja.. jag vill inte behöva göra det.


Jacina prave ljubavi osjeti se tad kad se treba rastat






Kommentarer
Postat av: innogen

hjärtat mitt. volim te.

2009-01-29 @ 22:36:10
Postat av: Azra

Hejs svejs :) Hmm.. nisam bas najveci fan Kitica, så jag tror inte det :( Hade det varit någon annan så sure.. och sen så kommer nog killen i morgon så vi tänkte hitta på nåt mysigt :) Du ska na koncert antar jag? Hoppas du får det så skoj ako ides :) Puss!

2009-01-29 @ 23:23:40
URL: http://azricak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback