Nytta med nöje

Hej hopp! Hur mås? Ingen hems baksmälla hoppas jag!? Jag mår minsann bra :o) Det blev ingen utgång eller händelserik fredag men igår var jag och några tjejer ute och tog nått glas så och hade det mys med skratt och prat. Väldigt trevligt! Senci, A och jag befann oss i mitt kök runt halv 1 och det kokades pasta och dracks te. Senci sov över hos mig och vi kom inte i säng förän halv 4 typ. Så är det när man bli pratglad in på småtimmarna. Idag var vi duktiga minsann.. promenix till stan, köpte latte take away.. Nöja med nytta iaf. Teamwork! Nu ska jag fortsätta gör nytta ochpilla lite med en skolgrej!

/Peace out!


Kommentarer
Postat av: Memi

Neznam bogami vart :S! Hittade på en kompis sida, men gå in på aminadenfina.blogg.se och kolla hon har en länk till sidan där det står om Dino's koncert.